توکلی:

رهبر معظم انقلاب یکشنبه شب حکم حکومتی خود در رابطه با وزارت اطلاعات را کتباً به رئیس جمهور ابلاغ کرده بودند

یزدفردا "توکلی درباره نقش تیم نفوذی و منحرف در دولت درخصوص اتفاقات اخیر در وزارت اطلاعات‌ اظهار داشت: نمی‌دانم که چقدر کلمه نفوذی در خصوص آنها معنا دارد اما این تیم منحرف بوده و متهم به فساد است

نماینده مردم تهران درخصوص اتفاقات اخیر درباره وزارت اطلاعات گفت که ‌برخی کج رفتاری های احمدی نژاد تحت تاثیر تیم منحرف و متهم به فساد است.


احمد توکلی نماینده مردم تهران و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوعات پیش‌آمده پیرامون وزارت اطلاعات‌ گفت: رهبر معظم انقلاب یکشنبه شب حکم حکومتی خود در رابطه با وزارت اطلاعات را کتباً به رئیس جمهور ابلاغ کرده بودند.


وی افزود: با این وجود، چون ظاهراً همکاری در این زمینه صورت نگرفته بود و وزارت اطلاعات هم جایی نیست که وزیر با تردید و سستی بتواند وزارتخانه را اداره کند، فکر می‌کنم به همین دلیل رهبر معظم انقلاب تدبیر فرمودند که با انتشار نامه امروز، وزیر اطلاعات را در بین همکاران خود و دولت تثبیت کنند.


نماینده مردم تهران در مجلس افزود: انشاءالله آقای رئیس جمهور هم در این رابطه همکاری خواهند کرد و امیدوارم که احمدی‌نژاد به وظیفه خود در همراهی با این نامه را هم انجام دهد.


توکلی درباره نقش تیم نفوذی و منحرف در دولت درخصوص اتفاقات اخیر در وزارت اطلاعات‌ اظهار داشت: نمی‌دانم که چقدر کلمه نفوذی در خصوص آنها معنا دارد اما این تیم منحرف بوده و متهم به فساد است.


رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس همچنین در پایان تأکید کرد: طبیعی است که این طور کج‌رفتارها‌ نیز تحت تأثیر این تیم است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا